POLITYKA PRYWATNOŚCI

GREY PARTNERS POLAND SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE

INFORMACJE O NAS

Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Grey Partners Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000991609 o kapitale zakładowym 5.000,00 zł, NIP: 5252923385 („ADMINISTRATOR” lub „GPP”).

JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI KONTAKTOWAĆ?

Z Administratorem można się kontaktować w następujący sposób:

  • pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na następujący adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa;
  • drogą elektroniczną na następujący adres e-mail: office@greypartners.pl

DO KOGO ADRESOWANA JEST POLITYKA PRYWATNOŚCI?

Jeżeli:

  • odwiedzacie Państwo nasz serwis internetowy znajdujący się pod adresem: https://www.greypartners.pl/ („SERWIS”), w tym jeżeli korzystacie z możliwości funkcjonalnych udostępnionych w ramach Serwisu, bądź jeżeli odwiedzacie Państwo nasze oficjalne konta prowadzone w mediach społecznościowych (LinkedIn, Twitter) („UŻYTKOWNIK”);
  • jako osoba fizyczna jesteście Państwo naszym (w tym również potencjalnym) klientem, bądź jesteście Państwo naszym (w tym również potencjalnym) dostawcą, podwykonawcą, kontrahentem itp. („KLIENT lub KONTRAHENT”);
  • jesteście Państwo osobą fizyczną będącą reprezentantem naszego klienta lub kontrahenta, osobą fizyczną działającą z ramienia naszego klienta lub kontrahenta, bądź osobą kontaktową ze strony naszego Klienta lub kontrahenta, w tym w szczególności jego pracownikiem lub współpracownikiem („OSOBA KONTAKTOWA”);
  • jesteście Państwo kandydatem do pracy lub współpracy z naszym klientem lub potencjalnym klientem oraz przekazujecie nam Państwo swoje dokumenty aplikacyjne w celu znalezienia zatrudnienia lub możliwości współpracy na podstawie umowy cywilnoprawnej, tym samym w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym („KANDYDAT”);
  • kontaktujecie się Państwo z nami telefonicznie lub SMS-wo, drogą elektroniczną poprzez wiadomości e-mail, bądź pocztą tradycyjną w jakiejkolwiek sprawie, bądź to GPP kontaktuje się z Państwem telefonicznie lub SMS-wo, drogą elektroniczną poprzez wiadomości e-mail, bądź pocztą tradycyjną w jakiejkolwiek sprawie, a nie jesteście jednocześnie Klientem lub Kontrahentem, bądź Osobą Kontaktową („OSOBA KONTAKTUJĄCA SIĘ”);

…to nasza ochrona prywatności dotyczy przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych, czyli wszelkich informacji, jeżeli identyfikują one lub umożliwiają bezpośrednio lub pośrednio Państwa zidentyfikowanie.

JAKIE DANE OSOBOWE KANDYDATÓW PRZETWARZAMY?

Administrator może przetwarzać następujące kategorie danych osobowych Kandydatów, jednakże nie oznacza to, że w każdym przypadku przetwarzane są przez niego poniższe kategorie danych osobowych w odniesieniu do każdego Kandydata; jest to zależne od tego, jakie dane osobowe Kandydat poda dobrowolnie w przekazanych Administratorowi dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacyjnego:

  • imię i nazwisko;
  • adres zamieszkania lub inny kontaktowy;
  • telefon i e-mail;
  • tytuł naukowy, wykształcenie;
  • umiejętności, kompetencje, kwalifikacje zawodowe;
  • informacje o ukończonych kursach, szkoleniach, odbytych stażach;
  • doświadczenie zawodowe oraz dane o wcześniejszym lub obecnym zatrudnieniu
  • inne informacje podane w przesłanych dokumentach aplikacyjnych;
  • link do profilów w mediach społecznościowych oraz informacje zawarte w tych profilach;
  • obywatelstwo;
  • język ojczysty, znajomość języków obcych;
  • prawo jazdy;
  • oczekiwane wynagrodzenie;
  • wizerunek w postaci zdjęcia, o ile zostanie uwzględnione w ramach dokumentów aplikacyjnych;
  • zainteresowania, o ile zostanie uwzględnione w ramach dokumentów aplikacyjnych;
  • inne podane w dokumentach aplikacyjnych.

JAKIE PAŃSTWA DANE OSOBOWE ZBIERAMY W RAMACH SERWISÓW I W JAKIM CELU?

Jeżeli podanie przez Państwo swoich danych osobowych jest związane z:

  • zawarciem z Administratorem umowy przez Państwo jako Klientem lub Kontrahentem lub przez Państwa pracodawcę / zleceniodawcę / reprezentowany przez Państwo podmiotem – wówczas podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale jest warunkiem zawarcia lub dalszej realizacji powyższej umowy, a konsekwencją ich niepodania będzie niemożność zawarcia lub dalszej realizacji takiej umowy z Administratorem;
  • wystawieniem oraz obiegiem faktury lub innych dokumentów księgowych – wówczas podanie Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż wymagane przepisami prawa podatkowego, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości podjęcia przez Administratora współpracy z Państwem jako Klientem lub Kontrahentem, która to współpraca wiąże się z dokumentowaniem zdarzeń gospodarczych;
  • przesłaniem Administratorowi dokumentów aplikacyjnych przez Kandydata lub poleceniem danego Kandydata w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez naszego klienta – wówczas podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale jest warunkiem uwzględnienia Państwa osoby jako Kandydata w procesie rekrutacyjnym lub polecenia Państwa naszemu klientowi;
  • kontaktowaniem się z Administratorem przez Państwo jako Osoby Kontaktujące się - wówczas podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości nawiązania kontaktu z Administratorem w obranym przez Państwa celu, a tym samym brak możliwości uzyskania odpowiedzi na Państwa pytania;
  • odwiedzaniem Serwisu lub naszych oficjalnych kont w mediach społecznościowych (LinkedIn, Twitter) – wówczas podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości korzystania z funkcjonalności Serwisu lub mediów społecznościowych (np. brak możliwości pozostawienia komentarza, brak możliwości wyświetlania postów Administratora w ramach aktualności na Państwa kontach lub profilach w mediach społecznościowych, brak możliwości zaznaczenia „Lubię to”, „Polecam” itp.)

Z JAKIEGO ŹRÓDŁA MAMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

W większości przypadków GPP otrzymuje Państwa dane osobowe bezpośrednio od samych Państwa, tj. bezpośrednio od osób, których dane osobowe dotyczą. Dzieje się tak np. w przypadku podawania przez Państwo swoich danych osobowych - w odniesieniu do Klientów lub Kontrahentów - w procesie negocjowania oraz zawierania umowy z GPP, czy też – w odniesieniu do Kandydatów – w procesie przekazywania nam przez Państwo swoich dokumentów aplikacyjnych.

Jednakże w odniesieniu do Klientów lub Kontrahentów oraz Osób Kontaktowych, GPP może pozyskiwać Państwa dane osobowe również z innych źródeł, takich jak np.: Państwa pracodawcy / zleceniodawcy / współpracownicy, reprezentowane przez Państwa podmioty, jak również źródeł publicznie dostępnych, w tym z informacji udostępnionych w serwisach internetowych, czy też na publicznych kontach w profesjonalnych (zawodowych) mediach społecznościowych (np. LinkedIn), bądź w publicznych elektronicznych bazach przedsiębiorców, takich jak np. CEIDG lub KRS.

W przypadku pozyskiwania Państwa danych osobowych z innych źródeł, niż bezpośrednio od Państwa, Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, stanowisko służbowe, adres służbowy, adres siedziby, adres korespondencyjny, telefon, e-mail, firma (nazwa) prowadzonej działalności gospodarczej, adres firmy, NIP, REGON, jak również informacje o tym, jakiego typu sprawami się Państwo zajmujecie.

W JAKIM CELU, NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ ORAZ PRZEZ JAKI OKRES PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Administratora w następujących celach oraz na następującej podstawie prawnej:

  • w celu oraz w zakresie niezbędnym do zawarcia oraz realizacji umów zawartych z Klientami lub Kontrahentami

    • wówczas podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Klientów lub Kontrahentów jest niezbędność ich przetwarzania do wykonania przez GPP umowy zawartej z Klientami lub Kontrahentami (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO)
    • w takim przypadku Państwa dane osobowe są przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od dnia wystąpienia z żądaniem zawarcia umowy przez Klienta lub Kontrahenta lub okres wykonywania przez Administratora obowiązków wynikających z takiej umowy zawartej przez niego z Klientem lub Kontrahentem;
  • w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości, w tym obowiązków związanych z dokumentowaniem zdarzeń gospodarczych (wystawieniem faktur) i obowiązków archiwizacyjnych

    • wówczas podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
    • w takim przypadku Państwa dane osobowe są przetwarzane przez okres, w którym bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne nakazują nam przechowywać Państwa dane osobowe, np. w celach rachunkowych czy podatkowych, czyli nie dłużej niż okres 5 (pięć) lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstało dane zobowiązanie podatkowe;
  • w celu oceny umiejętności oraz doświadczenia Kandydatów, ich przydatności na danym stanowisku oraz w celu ich plecenia naszym klientom w ich procesach rekrutacyjnych

    • wówczas podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
    • Państwa dane osobowe są przetwarzane przez okres 100 dni, jednakże w żadnym wypadku nie dłużej niż do skutecznego cofnięcia Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  • w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi przez Administratora

    • wówczas podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw
    • w takim przypadku Państwa dane osobowe są przetwarzane przez czas do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umów zawartych przez Administratora z naszymi klientami lub kontrahentami lub innych zdarzeń mogących skutkować roszczeniami, takich jak ……; (który zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego wynosi obecnie 6 lat, w odniesieniu do roszczeń o świadczenia okresowe i roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej 3 lata, zaś w odniesieniu do roszczeń o zapłatę wynagrodzenia z umowy o świadczenie usług 2 lata);
  • w celu kontaktowania się w sprawach bieżących (ustalenia dotyczące prowadzonej współpracy, udzielanie odpowiedzi na pytania itp.) przez GPP z Osobami Kontaktowymi w związku z zawieraniem lub wykonywaniem umów zawartych przez GPP z naszymi klientami lub kontrahentami

    • wówczas podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na kontaktowaniu się z Osobami Kontaktowymi i naszymi klientami lub kontrahentami w związku z zawieraniem lub koniecznością realizacji umowy zawartej przez GPP z klientem lub kontrahentem
    • w takim przypadku Państwa dane osobowe są przetwarzane przez okres wykonywania przez Administratora obowiązków wynikających z umów zawartych przez niego z klientami lub kontrahentami;
  • w celu kontaktowania się przez GPP z Osobami Kontaktującymi się, udzielenia odpowiedzi na zadawane GPP pytania, w tym udzielenie informacji o trybie obsługi zgłaszanych GPP zapytań

    • wówczas podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na kontaktowaniu się z Osobami Kontaktującymi się w jakiejkolwiek sprawie, w tym na możliwości przekazania odpowiedzi na pytanie dotyczące działalności gospodarczej oraz na nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji w ramach działalności gospodarczej
    • w takim przypadku Państwa dane osobowe są przetwarzane przez okres niezbędny do podjęcia przez Administratora kontaktu z Państwem, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub skutecznego zrealizowania obranego przez Państwo innego celu kontaktu;
  • w celu interakcji z Państwem z wykorzystaniem oficjalnych kont GPP w ramach mediów społecznościowych

    • wówczas podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na promowaniu produktów i marki Administratora oraz budowaniu i utrzymaniu społeczności związanej z marką Administratora
    • w takim przypadku Państwa dane osobowe są przetwarzane przez okres prowadzenia przez Administratora swoich kont w mediach społecznościowych, jednakże nie dłużej niż do momentu, w którym Państwo podejmą odpowiednie działanie skutkujące usunięciem Państwa danych osobowych z naszych kont (np. usuną Państwo swój komentarz lub swoje polubienie);
  • w celach zapewnienia przez Administratora działania podstawowych funkcji Serwisu oraz jego zabezpieczeń (w zakresie informacji stanowiących dane osobowe w rozumieniu RODO)

    • wówczas podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na polegający na konieczności zapewnienia przez Administratora działania podstawowych funkcji Serwisu oraz jego zabezpieczeń –
    • w takim przypadku Państwa dane osobowe są przetwarzane przez okres 1 roku.

W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTUJEMY CIASTECZKA?

Aktualnie Serwis nie używa i nie tworzy ŻADNYCH plików typu cookie (tzw. „ciasteczek”).

KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Państwa dane osobowe mogą być przekazane następującym odbiorcom (w tym innym administratorom przetwarzającym dane osobowe we własnym zakresie lub w celu realizacji celów przetwarzania danych przez Administratora):

  • podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską;
  • podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze);
  • podmiotom współpracującym z Administratorem przy obsłudze spraw prawnych, windykacyjnych, podatkowych, księgowych, rachunkowych, finansowych, marketingowych (w tym obsługujących i zarządzających oficjalnymi kontami GPP w ramach mediów społecznościowych, czy też obsługującym Serwis), jak też biegłym rewidentom, audytorom, firmom doradczym i consultingowym itp.;
  • podmiotom utrzymujących serwery i świadczącym usługi hostingowe, operatorowi domen internetowych, dostawcom i podmiotom utrzymującym systemy informatyczne oraz podmiotom świadczącym inne podobne na rzecz Administratora.

GPP może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis, bądź w inny sposób, upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

CZY ZAMIERZAMY PRZEKAZYWAĆ PAŃSTWA DANE OSOBOWE DO PAŃSTW TRZECICH LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWYCH?

Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych podmiotom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (w tzw. „państwie trzecim”), ani organizacjom międzynarodowym, za wyjątkiem poniższych sytuacji. Ponadto informujemy, że z uwagi na ponadnarodowy charakter przepływu danych w ramach portali mediów społecznościowych (LinkedIn, Twitter), jeżeli odwiedzasz nasze oficjalne konta w mediach społecznościowych, niektóre Państwa dane osobowe mogą być też przetwarzane przez właścicieli ww. portali społecznościowych. Informujemy, że jako dostawcy narzędzi właściciele ci są podmiotami współodpowiedzialnymi za przetwarzanie Państwa danych, jeżeli korzystasz z naszego oficjalnego konta w mediach społecznościowych. Mogą oni przetwarzać Państwa dane we własnych celach oparciu o inne podstawy prawne na zasadach przez nich określonych (linki poniżej), w tym może nastąpić transfer Państwa danych osobowych do państw trzecich (nie jest to zależne od Administratora):

CZY ADMINISTRATOR PODEJMUJE DECYZJE W SPOSÓB ZAUTOMATYZOWANY, W TYM W OPARCIU O PROFILOWANIE PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?

Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, oparty wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu.

JAKIE PRAWA PRZYSŁUGUJĄ PAŃSTWU W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?

Jako Administrator Państwa danych osobowych, zapewniamy, że w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:

  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych – ilekroć Administrator przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie Państwa dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), może ona zostać przez Państwa cofnięta w dowolnym momencie, bez konieczności podawania przyczyny, w następujący sposób:

    • drogą pisemną w sposób tradycyjny, na następujący adres: Grey Partners Poland sp. z o.o., adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa;
    • drogą e-mailową na następujący adres: office@greypartners.pl;

    co jednakże nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

  • prawo dostępu do danych - możliwość żądania od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych, np. poprzez uzyskanie potwierdzenia, czy / które Państwa dane osobowe (jakie ich kategorie) są przetwarzane przez Administratora, uzyskanie informacji m. in. o celu przetwarzania, odbiorcach lub kategoriach odbiorców danych, planowanym okresie przechowywania danych lub kryteriach ustalenia tego okresu itp., uzyskanie kopii tych danych osobowych;

  • prawo do sprostowania danych - możliwość żądania od Administratora sprostowania (poprawienia, uzupełnienia, uaktualnienia) swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe, niekompletne, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia;

  • prawo do usunięcia danych - możliwość żądania od Administratora usunięcia Państwa danych osobowych, ale tylko w określonych RODO sytuacjach, np. gdy Państwa dane osobowe nie są niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane, bądź gdy były przetwarzane niezgodnie z prawem;

  • prawo do ograniczenia przetwarzania - możliwość żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych, gdy:

    • kwestionujecie Państwo prawidłowość Państwa danych osobowych - wówczas ograniczenie przetwarzania może nastąpić na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a sprzeciwiacie się Państwo usunięciu danych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
    • Administrator nie potrzebuje już Państwa danych osobowych do celów przetwarzania, a jednocześnie są one Państwu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony Państwa roszczeń;
    • wnieśliście Państwo sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych osobowych - wówczas ograniczenie przetwarzania może nastąpić co czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec Państwa sprzeciwu;
  • prawo do przenoszenia danych - możliwość żądania od Administratora przenoszenia Państwa danych osobowych (w przypadku, gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne do wykonania przez GPP umowy, której jesteście Państwo stroną, oraz jeżeli takie przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany), w tym otrzymania kopii Państwa danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i możliwym do odczytania formacie; kopia ta może zostać przesłana do Państwa lub do innego podmiotu (innego administratora), o ile jest to technicznie możliwe;

  • prawo do sprzeciwu - możliwość wniesienia do Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych przez Administratora - w związku ze swoją szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania Państwa danych osobowych w ramach uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora.

Z praw wskazanych powyżej można skorzystać poprzez:

  • kontakt e-mailowy pod następującym adresem: office@greypartners.pl;
  • kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na nasz następujący adres: Grey Partners Poland sp. z o.o., adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.

JAK ZŁOŻYĆ SKARGĘ DO ORGANU NADZORCZEGO?

Jeżeli sądzisz, że przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, to masz prawo złożyć skargę do organu nadzorczego, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Skargę można złożyć w formie tradycyjnej, w tym do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki, 2 00-193 Warszawa) lub elektronicznie przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły są dostępne tutaj: https://uodo.gov.pl/pl/83/153).

JAK BĘDZIEMY DOKONYWAĆ ZMIAN POLITYKI PRYWATNOŚCI?

Zastrzegamy, że w przyszłości może pojawić się konieczność wprowadzania zmian lub aktualizacji naszej Polityki Prywatności. W szczególności może się to okazać konieczne z uwagi na zmiany w obowiązujących przepisach prawa dotyczących ochrony danych osobowych, wytyczne w zakresie ochrony danych osobowych wydane przez organ nadzorczy (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych / PUODO), ale również w związku z ewentualnymi zmianami w zakresie prowadzenia przez GPP Serwisu lub procesów obsługi Kontrahentów, Kandydatów lub Użytkowników. Gwarantujemy, że wszelkie zmiany Polityki Prywatności, jakie mogą ewentualnie wystąpić w przyszłości, będą pozostawały w pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, jak również będą uwzględniały konieczność zapewnienia bezpieczeństwa Państwa danych osobowych przez nas przetwarzanych. Najnowsza wersja naszej Polityki Prywatności jest zawsze dostępna w naszym Serwisie w zakładce „Polityka Prywatności”.